maanantai 10. tammikuuta 2011

Profil: Martina

 
Namn:  Martina Münch
Ålder:  23
Bor nu:  Åbo
Hemort:  München (Bayern, Tyskland)
 
Design är: Vardagskonst. Jag försöker att kombinera möbler med roliga föremål och att sätta vanliga föremål i ett ovanligt eller annat sammanhang. Inredning får inte vara tråkigt och är mycket mera än "bara möbler". För mig är det helheten som gäller.
 
Jag inspireras av:  Storstadskänsla, reklam, skog och träd, stora rötter, små detaljer och praktiska lösningar.
 
Vad vill jag jobba med i framtiden: Det finns så mycket som låter spännande! Vi får se ;) 
 
Min dröm som designer: Att göra människor glada med min design. De får gärna gapskratta, eller bara tycka att den är rolig- huvudsaken är att de får en positiv stämning och en bra känsla.
 
Målet med Stockholm Furniture Fair 2011: Att få kontakter med andra (blivande?) formgivare och/eller företag, att visa upp min design och bli motiverad och inspirerad. life is good! :)
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti